Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

الساعة الرابعة عصرا دخل رجل خمسيني الي قسم الشرطة

حاتم : مفهوم طبعا يا عمي ، انا اوعد حضرتك لو فيه نصيب هتشوف بنتك اسعد انسانة في الدنيا وعمرك ما هتشوف بنتك زعلانة او حزينة ابدا .

الأب : معلش يابني وانت بتعرفني بنفسك قولت انك رجل اعمال والصراحة الكلمة دي انا معرفش معناها ، ممكن تعرفني انت بتشتغل اي بالظبط ؟

حاتم : انا يا عمي من الارياف ووالدي الله يرحمه كان عنده املاك اراضي وزرايب كتير وبعد وقاته انا اخدت ورثي كله وبيعته وفتحت شركة استيراد وتصدير و حاليا بعتبر من اكبر المستوردين من الصين .

الأب : ما شاء الله ربنا يزيدك يا بني ، وانت واهلك ساكنين فين ؟

حاتم : اهلي كلهم في الارياف وانا عايش هنا لوحدي وعايش في شىقتي في المهندسين .

” هنا دخلت الأم وقالت : اهلا وسهلا يا بني تحبوا تشربوا حاجة ؟ ”

الاب : اعمليلنا قهوة يا ام شيماء من فضلك .

الام : شيماء اعملي قهوة يا حبيبتي لباباكي وللاستاذ حاتم .

وجلست الام وبدأت ترحب بالضيف بحـ,ـرارة شـ,ـديدة .

التقطت أذن شيماء بعض كلمات هذا الضيف الوسيم وعلمت انه عريس جاء يطلب خطبتها .

شعرت شيماء بفرحة وسعادة وأعدت القهوة وبسبب خجلها نادت علي أمها وقالت : تعالي خدي القهوة يا ماما .

الأم : تعالي و هاتي القهوة يا شوشو .

ارتدت شيماء سريعا بعض الملابس الانيقة وبدون اي ميك اب دخلت قدمت القهوة للأب وللعريس .

وبدأت تتفحص العريس بنظرات فاحصة سريعة !!!

خرجت سريعا من الصالون وعلي ملامحها سعادة وفرحة عارمة .

وجدت امامها اختها اسماء التي سألتها : هو شكله اي يا بت يا شيمو ؟

شيماء : شكله حلو اوي .

اسماء : بجد ؟؟ يا بنـ,ـت اللـ,ـذيـ,ـنه طول عمرك حظك حلو في كل حاجة .

شيماء : يا بنتي حـ,ـرام عليكي سبيني في حالي وابعدي عني ابىوس ايدك عينيكي الصفرا دي .

تابع المقال

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock